Διατροφικές συμβουλές για να μη πάρετε ούτε γραμμάριο πριν το γάμο σας

Διατροφικές συμβουλές για να μη πάρετε ούτε γραμμάριο πριν το γάμο σας

Κάθε κορίτσι, από τη στιγμή που αντιλαμβάνεται πιο έντονα τη φύση του, ονειρεύεται την ημέρα που θα ντυθεί νυφούλα και φαντάζεται τον εαυτό της πιο όμορφη και λαμπερή από ποτέ.

Ανεξάρτητα με τη μέτρηση της ζυγαριάς, δεν υπάρχει περίπτωση να μην ακούσεις μια μέλλουσα νύφη να παραπονιέται για τα κιλά της. Άλλες στοχεύουν στα πολλά και άλλες αρκούνται με την απώλεια 3-4 κιλών. Όλες, όμως, είναι έτοιμες να σταματήσουν τις ατασθαλείες προκειμένου να μπουν στο νυφικό των ονείρων τους.

Η αλήθεια είναι πως είναι τόσες πολλές οι λεπτομέρειες που πρέπει να ρυθμιστούν πριν τη μεγάλη μέρα, που συνήθως η απώλεια κάποιων κιλών γίνεται χωρίς καν να το καταλάβεις. Όμως, κορίτσια, προσοχή! Αν δεν ακολουθήσετε κάποιους βασικούς διατροφικούς κανόνες, τότε μπορεί η ζυγαριά να δείξει το πολυπόθητο νούμερο, ωστόσο η εμφάνισή σας κάθε άλλο παρά υγιής και λαμπερή θα είναι εκείνη την ημέρα και δε νομίζω ότι το θέλει καμία αυτό!

1. Μην παραλείπετε κανένα γεύμα μέσα στην ημέρα σας, ειδικά αν εργάζεστε παράλληλα. Ο οργανισμός χρειάζεται ενέργεια για να λειτουργήσει κι αν δεν του δώσετε ό,τι χρειάζεται μέσω της τροφής θα αναγκαστεί να “κλέψει” από τα αποθέματα μυϊκής μάζας του σώματός σας, αυξάνοντας έτσι την περιεκτικότητα λίπους σε αυτό.

2. Μη ξεχνάτε τα πίνετε νερό. Νερό σημαίνει ενυδάτωση και ενυδάτωση σημαίνει καλή λειτουργία του μεταβολισμού και λάμψη της επιδερμίδας.

3. Μειώστε λιγάκι την ποσότητα του φαγητού σε κάθε γεύμα. Έτσι θα μπορέσετε να πετύχετε την πολυπόθητη απώλεια των 3-4 κιλών χωρίς καν να το καταλάβετε.

4. Μην παραλείψετε ποτέ κάποια διατροφική ομάδα από τα γεύματά σας. Η πεποίθηση ότι το ρύζι, τα μακαρόνια και οι πατάτες παχαίνουν είναι εντελώς λάθος. Αυτό που παχαίνει είναι οι υπερβολές στην ποσότητα. Όλα τα γεύματά μας πρέπει να περιέχουν υδατάνθρακες, πρωτεϊνες αλλά και λιπαρή ουσία. Έτσι, λοιπόν, δεν υπάρχει πιο πλήρες μενού από ένα φιλέτο κοτόπουλο με λίγο καστανό ρύζι και μια σαλάτα για μεσημεριανό ή βραδινό.

5. Αποφύγετε τις δίαιτες εξπρές και τις χημικές δίαιτες. Το μόνο που πετυχαίνουν είναι να θέτουν τον οργανισμό μας σε κατάσταση σοκ. Επομένως η επαναφορά στην αρχική μας κατάσταση πολύ σύντομα είναι μονόδρομος.

6. Αποφύγετε την κατανάλωση γλυκών και λιπαρών. Το να παραλείψετε κάποιο από τα κυρίως γεύματά σας προκειμένου να καταναλώσετε μια μεγάλη σοκολάτα ή μια πάστα δεν θα σας βοηθήσει. Η αλήθεια είναι ότι η ζάχαρη “κλέβει” από την ομορφιά μας. Απλοϊκός αλλά χαρακτηριστικός τρόπος για να περιγράψουμε τη δράση της μέσα μας. Επομένως, γιατί να της το επιτρέψουμε; Αν σας έρθει λιγούρα για γλυκό φάτε λίγο στραγγιστό γιαούρτι με γλυκό του κουταλιού ή ένα μικρό κομμάτι κουβερτούρας (>65% περιεκτικότητα σε κακάο). Τα προβιοτικά που περιέχονται στο γιαούρτι βοηθούν στην καλή λειτουργία του πεπτικού μας συστήματος, ενώ το κακάο έχει αντιγηραντικές ιδιότητες.

7. Ελαττώστε τη ζάχαρη από τον καθημερινό καφέ σας. Όπως είπαμε και παραπάνω, η ζάχαρη έχει ιδιαιτέρως αρνητικές επιπτώσεις στη λειτουργία του μεταβολισμού αλλά και του οργανισμού μας.

8. Καταναλώστε φρούτα ή/και φυσικούς χυμούς. Κι εδώ θέλει προσοχή γιατί και τα φρούτα περιέχουν σάκχαρα, φυσικά μεν, αλλά δεν παύουν να μένουν στον οργανισμό μας. Ειδικά τα περισσότερα καλοκαιρινά φρούτα μπορούν εύκολα να μας ξεγελάσουν και να φάμε περισσότερο απ’ όσο πρέπει δημιουργώντας την ίδια “ζημιά” στον οργανισμό με την κατανάλωση ενός παγωτού. Κι αυτό δεν είναι υπερβολή. Έτσι, λοιπόν, διατηρούμε το μέτρο.

9. Μην παραλείπετε τη σαλάτα σε κάθε γεύμα. Μπορεί να έχετε την αίσθηση ότι τρώτε λιγότερο, ωστόσο οι φυτικές ίνες των λαχανικών θα βοηθήσουν στην καλύτερη πέψη της τροφής, επομένως είναι καλύτερο να φάμε 2 κομμάτια πίτσα με συνοδεία σαλάτας, παρά 2 κομμάτια πίτσα σκέτα.

Η 10η συμβουλή θα λειτουργήσει και σαν κατακλείδα και είναι κάτι που όσο πιο έντονα τυπώσετε στο μυαλό σας και το εφαρμόσετε, τόσο καλύτερα θα αισθάνεστε με τη ζυγαριά και το σώμα σας: Όσο πιο ανεπεξέργαστες είναι οι τροφές που καταναλώνετε τόσο καλύτερα αποδομούνται από τον οργανισμό και άρα τόσο καλύτερα λειτουργεί ο μεταβολισμός μας. Φρούτα, λαχανικά, ξηροί καρποί μπαίνουν στις πρώτες προτιμήσεις μας αφήνοντας πίσω τα μπισκότα (κι ας είναι χωρίς προσθήκη ζάχαρης).

Facebook Twitter Pinterest Email
loading...