Η δίαιτα της νύφης, τι να κάνετε για να νιώθετε υπέροχα

Η δίαιτα της νύφης, τι να κάνετε για να νιώθετε υπέροχα

Η εικόνα σώματος και το βάρος παίζουν πρωταρχικό ρόλο για τις γυναίκες που θα γίνουν νύφες γι’ αυτό επιδιώκουν να χάσουν κάποια κιλά και να λάμψουν μέσα στο νυφικό των ονείρων τους.

O χρόνος έναρξης της προσπάθειας είναι πολύ σημαντικός και εξαρτάται από το σύνολο των κιλών που πρέπει να χαθούν. Προκειμένου να ξεκινήσετε στον σωστό χρόνο αποφεύγοντας έτσι τις ακραίες/ στερητικές δίαιτες υπολογίστε ότι κάθε μήνα συστήνεται να χάνονται περίπου 3-4 κιλά!

Ο στόχος της απώλειας θα πρέπει να είναι ρεαλιστικός! Ένας υπερβολικά υψηλός στόχος πιο πιθανό είναι να σας απογοητεύσει. Επιβραβεύστε τον εαυτό σας ακόμα και αν δεν καταφέρατε να φτάσετε τον τελικό στόχο γιατί η διαφορά είναι εμφανής πλέον!

Στα πλαίσια ενός υγιεινού τρόπου ζωής δεν θα πρέπει να ξεχνάτε την άσκηση! Ναι, η προετοιμασία του γάμου απαιτεί πολύ τρέξιμο αλλά και λίγο παραπάνω στο γυμναστήριο ή όπου αλλού θέλετε θα σας κάνει να δείτε θεαματικά αποτελέσματα! Επιλέξτε λοιπόν ένα είδος άσκησης που σας αρέσει και σας κάνει να ξεχνιέστε ενώ παράλληλα τονώνεται το μεταβολισμό σας και «καίτε» θερμίδες!

Μία αποτελεσματική δίαιτα δεν είναι τίποτα άλλο από μία ισορροπημένη δίαιτα. Συνεπώς, η κατανάλωση τροφίμων από όλες τις ομάδες τροφών είναι απαραίτητη. Οι δίαιτες αποκλεισμού σπάνια αποφέρουν αποτέλεσμα.
Καθημερινή κατανάλωση φρούτων και λαχανικών (τουλάχιστον 5 μερίδες ανά ημέρα) θα σας βοηθήσει να παραμένετε σε τόνωση εξασφαλίζοντας σας παράλληλα τις βιταμίνες που χρειάζεστε! Εξασφάλιση επαρκούς ενυδάτωσης μέσω της καθημερινής πρόσληψης τουλάχιστον 2 λίτρων υγρά!

Η κατανάλωση πρωινού γεύματος είναι μία συνήθεια που θα πρέπει να υιοθετήσετε! Το πρωινό βοηθάει να μην πεινάτε κατά τη διάρκεια της ημέρας και επιπλέον παρέχει στον οργανισμό την απαραίτητη γλυκόζη προκειμένου να είστε σε εγρήγορση!

Προγραμματίστε συχνά και μικρά γεύματα! Με αυτό τον τρόπο θα νιώθετε χορτάτες αποφεύγοντας έτσι τα επεισόδια υπερκατανάλωσης φαγητού κατά τη διάρκεια του γεύματος και τα θερμιδογόνα snack (παγωτά, γλυκά…) που μπορείτε να προμηθευτείτε ενώ είστε στο δρόμο! Περιορίστε την κατανάλωση αλκοόλ στα 4 με 5 ποτήρια κρασί την εβδομάδα.

Facebook Twitter Pinterest Email
loading...